Speaking of Autism in Mexico and Inclusive Schools. The inclusive school must make an in-depth assessment of your student and according to it:
1. Determining intervention strategies
3. Necessary supports to be counted by the group teacher
The inclusive school does not require a monitor. The school doesn't allow your student to do what he wants. The school is not justified by the diagnosis. The inclusive school does not blame parents for the failure of inclusion.
Inclusion is Philosophy. It's not a project and it's not a good idea.
Autism
Hablando de Autismo en México y de escuelas inclusivas. La escuela inclusiva debe hacer una evaluación profunda de su alumno y de acuerdo con la misma:
1. Determining intervention strategies
2. Curriculum adequacies if necessary
3. Necessary supports to be counted by the group teacher
The inclusive school does not require a monitor. The school doesn't allow your student to do what he wants. The school is not justified by the diagnosis. The inclusive school does not blame parents for the failure of inclusion.
Inclusion is Philosophy. It's not a project and it's not a good idea.
Autism
Hablando de Autismo en México y de escuelas inclusivas. La escuela inclusiva debe hacer una evaluación profunda de su alumno y de acuerdo con la misma:
1. Determinar las estrategias de intervención
2. Las adecuaciones curriculares
si estas fueran necesarias
3. Todos los apoyos necesarios que debe contar el
maestro de grupo
La escuela inclusiva no exige un monitor. La escuela no permite que su alumno haga lo
que quiera. La escuela no se justifica por el diagnóstico. La escuela inclusiva no culpa a los padres
del fracaso de la inclusión.
La
Inclusión es una Filosofía. No es un proyecto y no es una buena idea.
Autismo
Comments
Post a Comment